מסע ציד: שי ניצן הורה לחקור את יועצי ראש הממשלה בתזמון בעייתי

    איתי גדסי 1 Comment on מסע ציד: שי ניצן הורה לחקור את יועצי ראש הממשלה בתזמון בעייתי

    פרקליט המדינה שי ניצן נתן את ההוראה לחקור את יונתן אוריך וגולן, חודשיים לאחר שרכב עם רמקולים עמד בסמוך לביתו של עד המדינה וקרא לו לומר את האמת בפרשה. פרקליטו של פילבר טען כי לא הוטרד כלל מהרכב. בימין קראו לחקירות מסע ציד כנגד ראש הממשלה, בגלל שתיקי נתניהו קורסים

    פרקליט המדינה שי ניצן צילום: פלאש 90
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החרמת הפלאפונים וחקירתם באזהרה על ידי המשטרה בהוראת פרקליטות המדינה לשני האנשים הקרובים ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו, דובר ראה"מ יונתן אוריך ומנהל קמפיין הליכוד גולן. מסתבר כי את ההוראה שנראית כמו מסע ציד, נתן לא אחר מפרקליט המדינה שי ניצן. הוא נתן את ההוראה לחקור את יועצי ראש הממשלה והליכוד. כך מדווחים בכאן.

    פרקליטו של עד המדינה מומו פילבר אמר היום, כי "פילבר לא חש מאויים או מוטרד", מהרכב שהגיע לפני כחודשיים מתחת לביתו שקרא לו לומר את האמת. הפרקליט הוסיף, כי אינו מבין מדוע המשטרה חקרה את השניים באזהרה והגדילה לעשות להחרים את הפלאפונים ברשותם.

    העיתונאי שמעון ריקלין כינה את פרקליט המדינה שי ניצן בגלי ישראל: "שי ניצן שקרן ונוכל ומאפיונר, אם אני אספר כל מה שאני יודע עליו – הארץ תרעד, אבל לא נותנים לי להוציא", אמר ריקלין, והוסיף: "מי לא נותן לי? שר בכיר בממשלה. אני אשמח ששי ניצן יתבע אותי דיבה, אני אומר את זה בלי למצמץ".

    לאחרונה נחשף כי התובעת הראשית בתיקי ראש הממשלה ליאת בן ארי שיצאה לחופשה בשיאם של ימי השימוע, הגישה תצהיר שקר לבית הדין לעבודה בסכסוך עבודה מול פרקליטה אחרת. מדובר על עבירה שדינה שבע שנות מאסר ובימין קראו להדיחה מתיקי החקירה. לאור הפרסום רבים תמהו איך ייתכן שתיק כל כך רגיש ינוהל בידי פרקליטה לא ישרה, ששיקרה לבית הדין ועכשיו יכולה להשפיע מי יהיה ראש הממשלה בישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות